De Helpdesk bekleedt een poortwachtersfunctie om te voorkomen dat mensen met moeilijk objectiveerbare (‘vage’) gezondheidsklachten medisch gaan ‘shoppen’ en onnodig tijd verliezen, waardoor de klachten kunnen verergeren.
Deze patiënten raken daardoor uiteindelijk teleurgesteld aan de antidepressiva.

Wij bieden u opties om samen, met behulp van vragenlijsten, de aard van uw klachten te doorgronden en er een oplossing voor te zoeken. Diegene die u hier te spreken krijgt staat onder ede en heeft jarenlange ervaring met diffuse gezondheidsproblemen, of het nu gaat om buikpijn, hoofdpijn of om hoogcomplexe chronische (neuro-endocriene-metabole-immune) ziektebeelden die voorkomen bij o.a. ME en Lyme-(co)infecties.
Schiet hier de kennis te kort, dan wordt u doorverwezen naar een andere bij ons bekende professionele, erkende behandelaar die gespecialiseerd is in uw klachten.

Patiënten, artsen en therapeuten kunnen tijdens het spreekuur (woe 12-13u) gebruik maken van deze service.
Ook kunt u mailen naar: helpdesk@medivera.nl

Deze dienst is gratis voor iedereen, maar wij stellen het uiteraard op oprijs als u lid wilt worden en zich via onze MEDIX nieuwsbrieven regelmatig wilt laten informeren over alle gezondheids-relevante wetenswaardigheden.

Mocht u op dit telefonisch spreekuur verhinderd zijn, probeer het dan gerust op een ander tijdstip voor het maken van een afspraak. (033-4947102)